Nomeklatura

KlasaRev2
Klasa
8220
Përshkrimi i klasës
Aktivitete të qendrave telefonike (call center)
Shpjegimi i klasës
Kjo klasë përfshin aktivitetet e : - qendrave të telefonimeve të brendshme, përgjigje telefonike të klientëve me operatorë, shpërndarje e telefonimeve automatike, integrim telefonik në kompjuter, sistem përgjigje me zë interaktiv ose metoda të ngjashme për të marrë porosi, për të dhënë informacion mbi produktet, trajtimi i kërkesave të klientëve për asistencë ose ankesa të klientëve lidhur me adresën. - qendrave të telefonimit me jashtë, duke përdorur metoda të ngjashme për të shitur ose për të bërë publicitet për mallra ose shërbime ndaj klientëve të mundshëm, për të bërë vrojtim tregu ose opinioni publik për zgjedhjet dhe aktivitete të ngjashme për klientët.
Përjashtimi i klasës
Seksioni
N
Përshkrimi i Seksionit
Shërbime administrative dhe mbështetëse
Nën seksioni
NN
Përshkrimi i nën seksionit
Shërbime administrative dhe mbështetëse
Ndarja
82
Përshkrimi i ndarjes
Administrim zyrash, mbështetje administrative dhe të tjera aktivitete mbështetëse të ndërmarrjeve
Grupi
822
Përshkrimi i grupit
Aktivitete të qendrave telefonike (call center)

Kthehu tek lista